نکات مهم میزبانی وب

وب‌سایت‌های جدید هر روز ظاهر می‌شوند که هر کدام عملکردهای متفاوتی دارند، مانند انتشار اطلاعات و فروش چیزها. صرف نظر از هدف این سایت ها، همه آنها یک چیز مشترک دارند، میزبان وب. این سایت ها برای وجود نیاز به هاست دارند و در مقاله زیر خواهید دید که چگونه به راحتی هاست خوب را انتخاب کنید. اگر به تازگی اولین وب سایت خود را می سازید، میزبانی مشترک را انتخاب کنید. دو نوع اصلی میزبانی ارائه می شود: اشتراکی که ارزان است، اما گزینه های کمتری دارد، و اختصاصی، که در آن شما آثار و قابلیت های سفارشی سازی زیادی را دریافت می کنید، اما برای امتیاز پرداخت می کنید. برنامه های هاست مشترک خوب را می توان فقط با چند دلار در ماه داشت.

هنگام انتخاب راه حل میزبانی وب، باید شرکتی را انتخاب کنید که دارای سرورهای وب است که از نظر جغرافیایی نزدیک به ترافیک هدف شما قرار دارند. به عنوان مثال، اگر می خواهید چیزهایی را به مردم ایرلند بفروشید، باید میزبان وب را انتخاب کنید که مرکز داده در ایرلند دارد. درست مانند خرید هر چیز دیگری، تهیه لیستی از نیازهای میزبان وب خود قبل از اینکه نگاه کنید ایده عاقلانه ای است. آنچه را که می خواهید و نیاز دارید از قبل مشخص کنید و تعیین کنید که هر میزبان وب ممکن چقدر می تواند آن نیازها و خواسته ها را برآورده کند. وقتی فهرستی از این قبیل تهیه می کنید، از گرفتن میزبانی وب که با آن احساس راحتی نمی کنید اجتناب می کنید و این تضمین می کند که شما راضی هستید.

یک شرکت میزبان وب با فضای کافی برای رشد انتخاب کنید. آیا فضای ذخیره سازی برای گسترش وب سایت خود در صورت نیاز خواهید داشت؟ برای اکثر وب سایت ها، 100 مگابایت فضا برای رشد آینده سایت کافی است. سرویسی را بیابید که پیشنهاد می کند نام دامنه شما را برای شما ثبت کند. ثبت نام دامنه خود امکان پذیر و ارزان تر است، اما اگر تجربه کافی ندارید، باید پول اضافی را خرج کنید و به میزبان وب خود اعتماد کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. نام دامنه خود را با دقت انتخاب کنید تا نشان دهد شرکت شما در مورد چه چیزی است.

برای شروع به دنبال راه حل های میزبانی وب تا آخرین لحظه منتظر نمانید. هنگام ایجاد کسب و کار آنلاین یا پروژه شخصی خود، باید یک برنامه اقدام که شامل یافتن یک میزبان وب باشد، ایجاد کنید. قبل از رسمی کردن سایت خود، به نظرات نگاه کنید و در صورت لزوم، چند سرویس مختلف را امتحان کنید. اگر می خواهید جامعه ای از دنبال کنندگان داشته باشید، باید به دنبال میزبانی وب باشید که به شما امکان می دهد حساب های ایمیل برای مشتریان خود ایجاد کنید. افراد می توانند وارد سایت شما شوند و سابقه سفارشات خود را ببینند یا با سایر کاربران انجمن ارتباط برقرار کنند.

اگر می خواهید ویژگی های مختلفی مانند اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات یا فرم تماس را به سایت خود اضافه کنید، باید به دنبال یک سرویس میزبانی وب باشید که از اسکریپت های CGI پشتیبانی می کند. اگر نمی دانید چگونه این اسکریپت ها را ایجاد کنید، برخی از میزبان های وب می توانند قالب هایی را در اختیار شما قرار دهند. هنگامی که با انتقال سرویس موجود خود به یک ارائه دهنده میزبان وب جدید مواجه می شوید، استفاده از سرویس انتقال فایل را در نظر بگیرید تا تغییر را بسیار آسان تر کنید. انجام آن یک فایل در یک زمان می تواند بسیار زمان بر باشد و مملو از خطرات از دست دادن تصادفی محتوای ارزشمند باشد. نرم افزاری که شما نیاز دارید، نرم افزار مشتری FTP (پروتکل انتقال فایل) نام دارد. ارائه دهندگان مختلفی در اینترنت وجود دارند و اکثر آنها قیمت مناسبی دارند.

ببینید سرویس شما چه نوع وب سایت های دیگری را میزبانی می کند. اگر متوجه شدید که بسیاری از وب‌سایت‌های اسپم یا غیرقابل اعتماد در کنار وب‌سایت شما میزبانی می‌شوند، بیشتر موتورهای جستجو به احتمال زیاد رتبه سایت شما را پایین‌تر به این دلیل خواهند داشت. به یاد داشته باشید که کسب و کار شما با میزبانی که انتخاب می کنید مرتبط خواهد بود. اگر از محیط زیست آگاه هستید، از یک میزبان وب سبز استفاده کنید. میزبان‌های وب سبز به استفاده از منابع انرژی جایگزین، مانند نیروی باد، برای تامین انرژی سرورهای وب خود برای میزبانی اختصاص داده شده‌اند. ویژگی‌ها و خدمات مشتری که به مشتریان ارائه می‌شود معمولاً با مواردی که توسط میزبان‌های غیرسبز ارائه می‌شود تفاوتی ندارد، بنابراین نیازی به فداکاری برای انتخاب سبز نخواهید داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.