موفقیت در بازاریابی موبایلی و نکاتی برای دستیابی به آن

بازاریابی موبایلی می تواند یک چیز بسیار جذاب برای ورود به بازاریی باشد. راه‌های زیادی دارد که می‌توان آن را برای هر کسب‌وکاری شخصی‌سازی کرد که امکانات آن تقریباً بی‌پایان است. این می تواند آن را برای تازه واردی که نمی داند از کجا شروع کند به چالش تبدیل کند. این لیست از نکات می تواند شما را برای چالش آماده کند.

به تعیین انتظارات ادامه دهید و از نظر قانونی خود را ایمن نگه دارید. پس از اینکه شخصی شرکت کرد، یا حتی در طول فرآیند، به او اطلاع دهید که چند وقت یکبار از شما پیامک دریافت خواهد کرد . همچنین، اگر پیام‌ها بسیار مکرر هستند یا می‌خواهند از هزینه‌های احتمالی پیام جلوگیری کنند، گزینه «انصراف» را به آنها بدهید. همیشه این خط را وارد کنید، “نرخ های استاندارد ممکن است اعمال شود.”

بدانید که بازاریابی تلفن همراه برای تجارت شما ضروری است. شما باید یک روش ارتباط مستقیم با مشتریان خود داشته باشید و بازاریابی تلفن همراه راهی فوری برای انجام آن است. راه اندازی بازاریابی تلفن همراه نیز یک راه عالی برای درک واقعی آنچه مشتریان شما به آن علاقه مند هستند و نحوه رسیدگی به آن است.

به بخش های خاصی از وب سایت خود پیوند دهید. اگر در قسمتی از سایت خود فروش ویژه ای دارید، باید مستقیماً به آن سایت لینک دهید. پیمایش سایت‌های تلفن همراه ممکن است گاهی اوقات دشوار باشد، اما اگر به مشتریان دسترسی مستقیم بدهید، به احتمال زیاد برای جستجو و احتمالا خرید وقت صرف می‌کنند.

تحقیق کنید درک نحوه عملکرد بازاریابی موبایلی مهمترین قدمی است که قبل از ورود به آن باید بردارید. سایر کمپین های بازاریابی را جستجو کنید و ببینید کدام یک خوب عمل کرده اند و کدام نه. داشتن این اطلاعات برای پشتیبان گیری می تواند شما را در مسیر موفقیت آمیز بازاریابی قرار دهد.

با ایجاد یک گزینه اختصاصی پایگاه داده انتخاب کردن برای مشتریان تلفن همراه خود، ارزش بهتری برای آنها فراهم کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که ارزش بسیار بهتر و تجربه‌ای عالی را به مشتریان خود ارائه دهید و در عین حال به شما سود بسیار بیشتری را برای دلار خود ارائه دهید. اینجا یک وضعیت برد-برد است. شما باید به عنوان یک بازاریاب تلفن همراه بر روی تمام آمارهای خود تمرکز کنید و نه فقط بر روی چند مورد محبوب. کل موفقیت خود را اندازه گیری کنید، به این معنی که تکرار استفاده، نرخ پرش، بازدیدکنندگان منحصر به فرد، و آمار محبوب تر خود مانند بارگیری ها، بازها، فعال سازی ها و ثبت نام ها. شما می خواهید همه چیز را در اینجا احساس کنید.

یک راه عالی برای دیدن اینکه چگونه می توانید بازاریابی موبایلی را با رسانه های اجتماعی ترکیب کنید، توجه به افرادی است که همین کار را انجام می دهند. این به شما این امکان را می دهد که ببینید چگونه کارها به درستی انجام می شوند. شما نمی خواهید فرمول آنها را کلمه به کلمه کپی کنید، اما به تقلید سبک آنها کمک می کند. ایجاد یک آهنگ زنگ سفارشی و ارائه آن به مشتریان خود یک راه عالی برای سرگرم کننده و منحصر به فرد کردن بازاریابی تلفن همراه است. اگر پیام صوتی شخصی‌سازی شده‌ای دارید که به تازگی برای تبلیغات منتشر کرده‌اید، وقتی آن صدای شخصی‌شده با صدای بلند زنگ می‌زند، آن‌ها دقیقاً می‌دانند چه کسی تماس می‌گیرد. انواع برنامه هایی وجود دارد که می توانید برای کمک به این کار پیدا کنید.

سعی کنید تعداد پیشنهادهایی را که از طریق کمپین بازاریابی تلفن همراه خود ارسال می کنید، محدود کنید. نشستن در آنجا و ایجاد تعداد زیادی پیام هشدار و خطوط فراخوان برای ارسال می تواند برای شما کمی خسته کننده باشد و برای افرادی که آنها را دریافت می کنند واقعا آزاردهنده باشد. پیام های خود را به حداقل برسانید مگر اینکه واقعاً چیزی برای گفتن داشته باشید. هنگامی که در حال راه‌اندازی افزودنی‌های بازاریابی برای تلفن‌های همراه هستید، آنها باید با پلتفرم‌های مختلف سازگار باشند. هر کس تلفن متفاوتی دارد، و شما نمی خواهید در نهایت به خاطر تلفنی که برخی از افراد دارند، از دیدن تبلیغات خود جلوگیری کنید. مشتریان شما تلفن‌های خود را عوض نمی‌کنند، اگرچه ممکن است از محصول شما به محصولی که همیشه در تلفن خود می‌بینند تغییر دهند. هرگز هیچ نوع پیام ناخواسته ای ارسال نکنید. این فقط برای مردم هرزنامه خواهد بود و ممکن است به سرعت مشتریان بالقوه را از دست بدهید. اگر از کسی یا شرکتی که نمی‌شناسند پیامی دریافت کنند، احتمالاً بلافاصله آن را حذف می‌کنند و کمی ناامید می‌شوند.

تبلیغاتی را به وب سایت خود اضافه کنید که به طور خاص برای محیط موبایل ساخته شده است. بنرهای وب سنتی شما آن را در دستگاه تلفن همراه قطع نمی کنند. در واقع، اگر سایت خود را برای تجربه موبایلی بهینه کرده باشید، آن بنرها دیگر حتی قابل مشاهده نیستند. بسیاری از پلتفرم های تبلیغاتی موبایلی عالی در بازار وجود دارد، از جمله AdMob، iAd و MobClix. آنها را بررسی کنید و مورد مناسب خود را انتخاب کنید. هنگام کار با بازاریابی موبایلی از دستور زبان و املای مناسب استفاده کنید. برای یک نوجوان 13 ساله اشکالی ندارد که در متن های خود با دوستانش از اختصارات استفاده کند. برای یک تجارت حرفه ای استفاده از عباراتی مانند OMG یا L8ER خوب نیست. همچنین سعی کنید استفاده از سرپوش ها را محدود کنید، مگر اینکه واقعاً به عنوان یک فراخوان برای اقدام برای پاسخگویی فوری مورد نیاز باشد. فراموش نکنید که قابلیت های ردیابی را به بازاریابی تلفن همراه خود اضافه کنید! فقط به این دلیل که صفحه نمایش کوچکتر است، به این معنی نیست که اهمیت کمتری دارد. افزونه‌های ردیابی را به لینک‌هایی که در کمپین‌های بازاریابی تلفن همراه استفاده می‌کنید اضافه کنید و به سرویس‌های مختلف تلفن همراه که قابلیت‌های ردیابی قوی برای تعداد زیادی از تاکتیک‌های تلفن همراه ارائه می‌دهند، نگاه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.