مدیریت بهینه سازی موتور جستجوی شما آسان است

بهینه سازی موتور جستجو ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما واقعاً اینطور نیست. این فقط یکی دیگر از روش های بازاریابی اینترنتی است. با این حال، بر تعداد زیادی از عوامل و عناصر متکی است که همه آنها را باید درک کنید. اگر SEO را درک نکنید، ممکن است مزایای زیادی از استفاده از آن را از دست بدهید. بنابراین مطمئن شوید که شروع به یادگیری همه چیزهایی کرده اید که باید بدانید. این نکات بهینه سازی موتورهای جستجو برای کسانی که به دنبال مشاوره کمی هستند عالی است.

چرا کسب و کار کوچک شما باید از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کند؟ بهینه سازی موتورهای جستجو راهی بهینه برای هدایت ترافیک به هر صفحه از وب سایت شما به جای صفحه اصلی است. به عبارت دیگر، شما می توانید از کلمات کلیدی رایج استفاده کنید تا ترافیک را به قسمت های دیگر وب سایت خود هدایت کنید. افرادی که به طور خاص به دنبال کسب و کار شما نیستند، ممکن است نتیجه را جالب ببینند و مجبور شوند بقیه پیوندهای شما را جستجو کنند.

مقاله بنویسید و به فهرست مقالات ارسال کنید. این امر نه تنها باعث افزایش قرار گرفتن در معرض دید شما می شود و پلتفرم های متعددی را برای بیان تخصص خود در زمینه خود به شما می دهد، پیوند به سایت شما در کادر منبع نویسنده باعث رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو بالاتر می شود. اگر کسی از مقاله شما از دایرکتوری استفاده کند، حتی بهتر است.

یک سری عالی از بک لینک های مناسب در سایت خود بسازید. عبارات کلیدی خود را در عنوان لینک های گفته شده قرار دهید. مطمئن شوید که این پیوندهای شبکه با محتوای شما مرتبط هستند، در غیر این صورت ممکن است علیه شما کار کنند. استفاده از بک لینک یک راه عالی برای جذب ترافیک از مناطق مختلف است.

اگر می‌خواهید در اجرای اولیه سئوی خود هزینه‌ها را کاهش دهید، از کلمات کلیدی طولانی استفاده کرده و آنها را آزمایش کنید. ممکن است از نسبت هزینه/بازدید کننده برخی از تغییرات دم بلند کلمات کلیدی محبوب شگفت زده شوید. اگر می توانید 100 دلار برای جذب 1000 بازدیدکننده به سایت خود خرج کنید، بهتر از هزینه 1000 دلاری برای جذب 5000 بازدیدکننده است. به خاطر داشته باشید که در صورت استفاده از این روش ممکن است مجبور شوید چندین کمپین را به طور همزمان اجرا کنید.

از یک مولد نقشه سایت XML برای ساختن نقشه سایت XML برای وب سایت خود استفاده کنید. آن را در دایرکتوری مشابه صفحه اصلی خود آپلود کنید. فایل robot.txt را برای اشاره به صفحه نقشه سایت ویرایش کنید. موتورهای جستجو عاشق دیدن نقشه سایت هستند. این یک راه سریع برای کمک به سایت شما برای بهبود رتبه خود بدون ایجاد مزاحمت برای سایر عناصر سایت است.

یک راه عالی برای جذب افراد بیشتر به سایت شما این است که سایت خود را در گوگل فهرست کنید تا وقتی افراد از طریق گوگل جستجو می کنند صفحه شما ظاهر شود. فهرست کردن سایت خود به این روش، مکان وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد که در آن هزاران نفر با سایت شما و پیوندهای شما آشنا می شوند.

مطالب خود را تازه نگه دارید. در حالی که داشتن محتوای زیاد مهم است، باید به روز باشد. یک موتور جستجو تعداد دفعات به روز رسانی سایت شما را پیگیری می کند و این بر رتبه شما در دسته بندی تازگی تأثیر می گذارد. هر شکلی از تغییر، چه یک مقاله خبری یا یک پست وبلاگ، به افزایش رتبه شما کمک می کند.

با تنظیم دقیق و دقیق محتوای وب سایت و برچسب های صفحه، مدیران وب سایت می توانند موقعیت وب سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو تا حد زیادی افزایش دهند. با این حال، مهم است که آنها این موقعیت های مطلوب را کسب کنند. سایتی که در صفحات نتایج رتبه بالایی داشته باشد، ترافیک زیادی دریافت می کند – اما اگر محتوای آن پایین تر از حد باشد، هیچ یک از آن را حفظ نخواهد کرد. محتوا پادشاه است.

امروزه اکثر موتورهای جستجوی اصلی لیست های محلی تخصصی را ارائه می دهند. برای وب سایت هایی با هر نوع حضور واقعی کلمه، ثبت نام در این لیست های محلی عملکرد موتور جستجو را بهبود می بخشد. از هر ویژگی اضافی فهرست‌های محلی – مانند نقشه‌ها و بررسی‌ها – باید برای افزایش نمایش کلی وب‌سایت استفاده کرد.

اگر یک حساب توییتر دارید، مطمئن شوید که گهگاه درباره محصولات یا برندهای دیگر توییت می کنید تا وفاداری خود را به شرکت های دیگر افزایش دهید. به نوبه خود، باید بازخورد مثبت و تبلیغات بالقوه رایگان را به عنوان بازپرداخت خدماتی که ارائه کرده اید دریافت کنید. این می تواند منجر به سود اضافی شود، به خصوص اگر سازمان های بزرگ را تبلیغ کنید.

برای افزایش اثربخشی انتخاب کلمات کلیدی خود برای سئو، از کیت ابزار AdWords از Google استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و ترافیکی را افزایش دهید که به فروش تبدیل می شود. می‌توانید بر اساس کلمات کلیدی خاص جستجو کنید یا یک URL خاص را تایپ کنید تا کلمات کلیدی که آن جستجوهای خاص را هدایت می‌کنند را پیدا کنید. انتخاب کلمات کلیدی موثر رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و فروش شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید رتبه بالایی کسب کنید، سعی نکنید صفحه خود را با محبوب ترین کلمات کلیدی بسازید. شما می خواهید کلیدواژه ای را انتخاب کنید که رتبه بالایی داشته باشد اما در 3 مورد برتر قرار نگیرد. شکستن در رتبه بندی جستجوی کلمات کلیدی بسیار محبوب بسیار دشوارتر است و اگر به آنجا برسید ماندن در بالای صفحه دشوارتر است. کلمات کلیدی با محبوبیت کمتر، زمینه بازی بازتری را برای ایجاد رتبه خود در اختیار شما قرار می دهند.

کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جستجو مهم هستند، اما مراقب تعداد کلمات کلیدی خود باشید. اگر تعداد دیوانه کننده ای از کلمات کلیدی را در سایت خود قرار دهید، به عنوان هرزنامه برچسب گذاری می شود. عنکبوت‌های موتورهای جستجو به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که سایت‌هایی را نادیده بگیرند که به‌خاطر قرار دادن کلمات کلیدی خود به دفعات در سایت خود مقصر هستند. در استفاده از کلمه کلیدی خود از قضاوت خوب استفاده کنید.

برای اطمینان از اینکه کل وب سایت شما توسط گوگل ایندکس شده است، نقشه سایت خود را به Google Webmaster Tools ارسال کنید. یک نقشه سایت خوب باید به هر صفحه از سایت شما پیوند داشته باشد و فهرست کردن نقشه سایت شما در گوگل باعث می شود که هر یک از آن صفحات لیست شده باشند. این ممکن است چند هفته طول بکشد، اما در دراز مدت نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

مهم نیست که درباره سئو چه چیزی شنیده اید، تقریباً هر کسی که برای یادگیری جنبه های مهم آن وقت بگذارد، می تواند این کار را انجام دهد. اگر نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید، می توانید با موفقیت از آن استفاده کنید، اما همه چیز به مهارت و دانش شما بستگی دارد. از این مقاله مشاوره بگیرید و همانطور که بیشتر یاد می گیرید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از سئو از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.