راه های عالی برای شروع بهینه سازی وب سایت شما

بسیاری از مردم ایده ای در مورد سئو وب سایت دارند، اما مطمئن نیستند که چه کاری انجام دهند و چگونه با بهینه سازی موتور جستجو موفق شوند. نکته ای که در مورد بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد این است که هر چه بیشتر بدانید، شانس بیشتری برای موفقیت در بهینه سازی موتور جستجو خواهید داشت. از این مقاله توجه داشته باشید و ببینید چه چیزهایی می توانید یاد بگیرید که می تواند به شما در اهداف بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

هنگام ساخت سایت خود با استفاده از تکنیک های سئو، به موضوع سایت خود توجه کنید. اگر همه صفحات سایت شما با موضوع مشابهی مرتبط باشند، این باعث افزایش رتبه هر صفحه در سایت شما می شود. برای اینکه سایت شما روی یک موضوع به نظر برسد، از کلمات کلیدی و مترادف مشابه در همه صفحات استفاده کنید.

شما باید مطمئن شوید که بهینه سازی موتور جستجویی که انتخاب می کنید، از یک تکنیک با کیفیت و اثبات شده استفاده می کند. پر کردن کلمات کلیدی به طور تصادفی در سایت شما کاری جز کاهش اعتماد مخاطبان به مشروعیت شما ندارد. محتوای سفارشی ساخته شده را در نظر بگیرید که مخصوص کسب و کار شماست. این کار باعث جذب مخاطب می شود و آنها را تشویق می کند تا بقیه وب سایت شما را کشف کنند.

یکی از مهمترین عناصر سایت بهینه شده، تراکم مناسب کلمات کلیدی است. اگر می خواهید موتورهای جستجو محتوای شما را با کیفیت بالا در نظر بگیرند، مطمئن شوید که بیش از 20 درصد از محتوای یک صفحه توسط کلمات کلیدی اشغال نشده است.

وب سایت ها باید به طور منظم با محتوا و صفحات جدید به روز شوند تا به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کنند. کلمات کلیدی عالی هستند اما فقط تا حدی می توانند به سایت شما کمک کنند. اگر در مورد موضوعات محبوب می نویسید، گم شدن در میان ازدحام آسان است. شما نمی خواهید وب سایت شما در یک موتور جستجو رتبه پایینی داشته باشد. توصیه های خود را با پیوند دادن منظم به وب سایت های با رتبه بالا مناسب و تأثیرگذار تازه نگه دارید.

استفاده از فیدهای محصول می تواند به جذب ترافیک و کسب و کار به سایت شما کمک کند. این فیدها حاوی جزئیاتی درباره خدمات و محصولاتی است که ارائه می‌دهید، مانند قیمت‌ها و توضیحات مورد. مرحله بعدی توزیع فیدها در سایت های خرید آنلاین و همچنین موتورهای جستجو است. مشتریان علاقه مند به حوزه کاری که شما نمایندگی می کنید می توانند از طریق فیدخوان مشترک شوند.

استراتژی توسعه آینده برای همه شرکت‌هایی که دارای وب‌سایت هستند باید شامل استراتژی بهینه‌سازی موتورهای جستجو و دریافت ترافیک بیشتر به سایت خود باشد. یکی از نکات کلیدی آگاهی از استفاده از کلمات کلیدی مناسب است. کلمات کلیدی مناسب باید به صورت استراتژیک در سرتاسر سایت شما قرار داده شوند، تگ عنوان و هدر صفحه به طور کلی مهمترین نقاط برای کلمات کلیدی هستند، در انتخاب خود دقت کنید.

به منظور کمک به خزنده ها و عنکبوت ها در فهرست کردن وب سایت شما، باید یک نقشه سایت ایجاد کنید. نقشه سایت لیستی از تمام صفحاتی است که سایت شما را تشکیل می دهند. با ایجاد یکی، عنکبوت های وب قادر خواهند بود حتی مبهم ترین و پنهان ترین صفحات را کشف کنند و همچنین اطلاعات مهم دیگری را دریافت کنند. این باعث می شود دید شما در اینترنت افزایش یابد.

پیوند به صفحاتی که کالاها و خدمات مشابه یا مرتبط را ارائه می دهند. بازاریابی خود را برای مشتریان احتمالی با ارائه پیوندی به وب سایت خود از صفحات ارائه دهنده کالاها یا خدمات مرتبط با آنچه ارائه می دهید، هدف قرار دهید. به عنوان مثال، اگر یک مصرف کننده به تشک نیاز داشته باشد، احتمالاً به ملحفه و پتو نیز نیاز خواهد داشت.

املا و دستور زبان واقعاً مهم هستند، به خصوص اگر محصول شما اطلاعات باشد. از شخصی بخواهید که کل سایت شما را به طور کامل بخواند تا از اشتباهات شرم آور جلوگیری شود. اشتباهات نه تنها کار شما را حرفه ای تر جلوه می دهند، بلکه می توانند منجر به معانی ناخواسته و سردرگمی در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی می فروشید و شرایط و ضمانت های آن چیست.

از قالب بندی لیست به نفع خود استفاده کنید. مردم لیست ها را دوست دارند، به همین دلیل است که کلمه “فهرست” یک عبارت جستجو شده است. گنجاندن لیستی از ایده ها، محصولات یا چیزهای دیگر به طور خودکار وب سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر می برد. فقط مطمئن شوید که کلمه “فهرست” را در عنوان درج کرده اید.

پس از انتخاب عبارت کلیدی خود، نام دامنه ای را خریداری کنید که شامل کلمه کلیدی شما باشد. این احتمال کلیک را افزایش می دهد و به خوانندگان ایده ای فوری در مورد موضوع سایت شما می دهد. این کلید رتبه بندی است و بخشی از دلیلی است که شما همیشه باید عبارات کلیدی کمی کمتر محبوب را انتخاب کنید تا احتمال بیشتری وجود داشته باشد که همچنان نام دامنه های باز را پیدا کنید.

هنگام راه اندازی وب سایت خود، از فلش خودداری کنید. ممکن است داشتن فلش زیبا به نظر برسد، اما هیچ کاری برای بهینه سازی موتور جستجوی شما انجام نمی دهد. با فلش مانند AJAX و Frames، نمی توانید به یک صفحه پیوند دهید. برای نتایج بهینه سئو، از فریم ها استفاده نکنید و فقط از AJAX و Flash استفاده کنید.

برای افزایش سطح ترافیک وارد شده به سایت شما توسط موتورهای جستجو، کلمات کلیدی را به صورت استراتژیک در سراسر متن خود قرار دهید. کلمات کلیدی انتخابی خود را با دقت در چند پاراگراف اول متن در سایت خود قرار دهید. بهتر است دو بار از کلمه کلیدی انتخابی خود در پاراگراف مقدماتی خود استفاده کنید. کلمه کلیدی را دوباره در 200 کلمه زیر بگنجانید، مطمئن باشید که جریان روانی را برای خواننده حفظ می کنید. کلمات کلیدی نباید برجسته باشند.

از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید. در اینجا می توانید به راحتی پیشرفت خود را با استراتژی های سئو پیگیری کنید و همچنین از آن اطلاعات برای بهبود استفاده کنید. به عنوان مثال، می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام کلمات کلیدی موفق ترین هستند. سپس، می توانید تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید تا توجه خود را روی آن کلمات کلیدی متمرکز کنید.

سعی کنید زیاد نگران رتبه صفحه نباشید. یک سایت PR1 می تواند از سایت PR3 بالاتر باشد. PageRank تنها بخشی از فرآیند رتبه بندی کلی است. روی تمام زمینه های بهینه سازی موتور جستجو تمرکز کنید، نه فقط یک. به این ترتیب، تنوع ایجاد می کنید و می توانید مشتریان و مشتریان را به روش های مختلف جذب کنید.

امیدواریم، اکنون که ایده بهتری در مورد بهینه‌سازی موتورهای جستجو دارید، می‌دانید چه استراتژی‌هایی را می‌خواهید برای موفقیت خود اجرا کنید. تمام آنچه را که در مورد بهینه سازی موتور جستجو از این مقاله آموخته اید به کار ببرید و قبل از اینکه بدانید موفقیت باید دنبال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.