راهنمای بهینه سازی موتورهای جستجو برای مبتدیان

سئو فرمولی است که تضمین می کند صفحه وب شما به راحتی در دسترس موتورهای جستجو قرار دارد و سئو وین تیمی است که به شما در پیاده سازی این فرمول کمک می‌کند. تکنیک‌های بهینه‌سازی به‌گونه‌ای فرمول‌بندی شده‌اند که به افزایش شانس تبدیل صفحه وب به عنوان یک نتیجه برتر و کلیک روی آن کمک می‌کند. این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید بهینه‌سازی موتور جستجو چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توانید آن را برای شما کارآمد کنید.

بهینه سازی موتور جستجو ابزاری برای بهبود دید وب سایت در نتایج موتورهای جستجو است. یک وب سایت بهینه به شما کمک می کند تا محصول یا خدمات شما را در صفحه اول یا دو صفحه از نتایج موتورهای جستجو نگه دارید. به هر حال، یک وب سایت اگر کسی نتواند آن را پیدا کند، فایده چندانی ندارد.

از کلمات کلیدی در URL ها برای افزایش ترافیک و گسترش بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. URL های دارای اعداد را انتخاب نکنید. در صورت امکان، از کلمات استفاده کنید. این احتمال پیدا شدن سریع سایت شما را در طول جستجوی مصرف کننده افزایش می دهد. کلمات کلیدی در URL نیز باید در خود سایت درج شود.

برای موفقیت در بهینه سازی موتورهای جستجو، باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را هوشمندانه انتخاب کنید. اگر برای یک کلمه کلیدی خاص رقابت زیادی دارید، سعی کنید در یک کلمه کلیدی کمتر رقابتی اما مشابه تخصص داشته باشید. می توانید از کششی که در آن صفحه به دست می آورید، برای پشتیبانی از صفحات دیگر خود با کلمات کلیدی رایج تر استفاده کنید.

صفحه خود را برای موتورهای جستجو مناسب کنید. در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو تحقیق کنید و برخی از نکات و ترفندهای ساده تر را در سایت خود بگنجانید. هرچه رتبه صفحه شما بالاتر باشد بهتر است. مطمئن شوید که کلمات کلیدی را در پست‌ها و عنوان‌های خود قرار داده‌اید. این کار یافتن سایت شما را برای یک خزنده موتور جستجو آسان تر می کند.

در بهینه سازی موتورهای جستجو، هر استفاده از یک کلمه کلیدی به نفع یک وب سایت خواهد بود. وب مسترهای باهوش از این موضوع آگاه هستند و کلمات کلیدی را در همه جا، حتی در نام فایل ها و URL ها، شامل می شوند. موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی به یک اندازه برخورد نمی کنند، اما همه آنها تأثیر مثبتی دارند. URL ها و نام فایل ها با کلمات کلیدی سهم کمی در بهینه سازی نتایج موتور جستجو دارند.

حق چاپ وب سایت شما! بگذارید دیگران بدانند که محتوای سایت شما واقعاً متعلق به شماست. موتورهای جستجو این را برای سطوح رتبه بندی خود در نظر می گیرند، و همچنین باعث ایجاد ارتباط برای مشتریان شما می شود. این به شما امکان می دهد ثابت کنید که قابل اعتماد هستید و محتوای شما منحصر به فرد و تازه است.

هنگام ارسال وب سایت خود به یک موتور جستجو، هرگز ایده خوبی نیست که اطلاعات مالکیت دامنه خود را مسدود کنید. موتورهای جستجو سایت هایی را که این عمل را انجام می دهند به عنوان وب سایت های هرزنامه می شناسند و ممکن است به این دلیل شما را در لیست خود قرار ندهند. با اطلاعات خود باز باشید تا سریعتر وارد شوید.

برای اینکه ببینید کسب و کار آنلاین شما چقدر خوب پیش می رود، به وب سایت های رقیب خود نگاه کنید. همچنین کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را جستجو کنید. نگاه کنید که دیگران در زمینه شما چه می کنند و چه می گویند. می‌توانید از این وب‌سایت‌ها ایده‌های عالی دریافت کنید، و آن‌ها به شما نشان می‌دهند که کجا ایستاده‌اید.

محتوایی مانند تصاویر و جاوا اسکریپت را در دایرکتوری های جداگانه ایزوله کنید و از فایل robot.txt برای جلوگیری از فهرست کردن این فهرست ها توسط موتورهای جستجو استفاده کنید. این نوع فایل ها هیچ تاثیری بر عملکرد سئوی وب سایت شما ندارند. با دستور دادن به موتورهای جستجو برای پرش از آنها، سرعت ایندکس کردن سایر بخش های مرتبط تر سایت شما توسط موتورهای جستجو افزایش می یابد.

از ابزارهای SEO برای سرقت ترافیک از رقبای خود استفاده کنید. دریابید که وب سایت های مشابه شما از کدام کلمات کلیدی استفاده می کنند و مشتریان بالقوه از کدام کلمات کلیدی استفاده می کنند. سپس می توانید از این کلمات کلیدی در محتوای خود، توضیحات صفحات خود و نام صفحات خود استفاده کنید تا در هنگام استفاده از یک کلمه کلیدی محبوب، رتبه بالاتری نسبت به رقبای خود کسب کنید.

برای اینکه منتظر نمانید تا گوگل سایت شما را به فهرست خود اضافه کند، لینک سایت خود را در سایت های با رتبه بالاتر قرار دهید. یکی از راه های آسان برای انجام این کار این است که در یک انجمن محبوب ثبت نام کنید و پیوندی به سایت خود در امضای خود قرار دهید. وقتی گوگل انجمن را اسکن می کند، سایت شما را می بیند و شروع به اضافه کردن صفحات آن می کند.

اگر عنوان صفحه شما بسیار جالب است، اگر کلمه کلیدی شما را در بر نگیرد، باز هم به رتبه بندی شما کمکی نخواهد کرد. حتما یک بار کلمه کلیدی محتوای خود را در عنوان صفحه ذکر کنید تا موضوع آن برای ربات های موتورهای جستجو و انسان ها روشن شود. همچنین، به یاد داشته باشید که از کلمه کلیدی خود در توضیحات متا صفحه استفاده کنید.

وقتی صحبت از ترکیب کلمات کلیدی در محتوای سایت شما می شود، بر کیفیت به کمیت تمرکز کنید. ارتباط کلید است. محتوای شما باید حول موضوع و کلمات کلیدی در هر صفحه باشد. در سایت کاملاً بهینه شده دیگر کلمات عمومی، عبارات اضافی و کلیشه های خسته قابل تحمل نیستند.

هنگامی که به فکر دریافت لینک های ورودی هستید، مکان های خارج از یک وب سایت را فراموش نکنید. توییتر، فیس‌بوک و حتی ایمیل مکان‌های عالی برای متقاعد کردن مردم برای پیوند دادن به شما هستند. توییتر و فیس بوک بسیار مهم هستند زیرا مردم تمایل دارند به آنچه دوستانشان ارسال می کنند حتی بیشتر از یک وب سایت متخصص اعتماد کنند.

هنگامی که روی بهینه سازی موتور جستجو کار می کنید، مطمئن شوید که عنوان و عنوان تصاویری که در وب سایت خود استفاده می کنید با بیشترین تعداد کلمات کلیدی مرتبط پر شده باشد. موتورهای جستجو متن را در تصاویر انتخاب نمی کنند، فقط کلمات اطراف تصاویر را انتخاب می کنند، بنابراین بسیار مهم است که بیشترین استفاده ممکن را از نام فایل های تصویری و برچسب های خود داشته باشید.

از نظر روانشناسی، بهتر است نام دامنه .com را نسبت به سایرین دریافت کنید. اکثر مردم فقط فرض می کنند که یک دامنه به .com ختم می شود و بعید است که بقیه را به خاطر بسپارند. در یک موقعیت نادر، مانند delicio.us، انتخاب TLD کشور اشکالی ندارد، اما به شرطی که 100٪ به یاد ماندنی باشد.

همانطور که اکنون متوجه شدید، بهینه سازی موتور جستجو فرمولی برای افزایش شانس این است که جستجوگران در یک موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان بهترین نتیجه دریافت کنند. این باعث افزایش دید، ترافیک و سود می شود. با تحقیق و پیاده سازی اطلاعات این مقاله می توانید مشتری جذب کنید و سود خود را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.