راه‌اندازی باشگاه مشتریان با هدف توسعه کسب‌وکار  

بر خلاف مورد اول، وفادارسازی مشتریان مهمترین رسالت و هدف راه‌اندازی باشگاه مشتریان است. بیشتر امکانات باشگاه مشتریان بر پایه همین هدف بنا شده است، استفاده از سیستم‌های امتیازدهی، دادن اعتبار و استفاده از سیاست های تخفیفی، برگزاری قرعه‌کشی، مسابقات، پاداش ها، گروه‌بندی و سطح‌بندی مشتریان، همگی از جلمه سناریو های راه‌اندازی باشگاه مشتریان و … ادامه خواندن راه‌اندازی باشگاه مشتریان با هدف توسعه کسب‌وکار