توصیه های سئو برای کمک به رتبه بندی وب سایت خود در گوگل، یاهو و بینگ

امروزه، بسیاری از مردم علاقه مند هستند که بهینه سازی برای موتورهای جستجو چیست و چگونه می تواند برای صفحات وب شما مفید باشد. با این حال، بسیاری از مردم در مورد استفاده از بهینه سازی موتور جستجو برای خود مردد هستند. اگر می‌خواهید درباره نحوه استفاده از بهینه‌سازی موتور جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقاله مکان خوبی برای شروع کار شما خواهد بود.

هنگام بهینه سازی سایت خود برای عبارات کلیدی، به جای کلمات تک، به نزدیکی کلمات کلیدی توجه کنید. بهترین کار این است که کلمات کلیدی شما با هم ظاهر شوند، نه اینکه با اصطلاحات دیگر از هم جدا شوند. این روش وزن داده شده برای جستجوی آن عبارت را افزایش می دهد، بدون اینکه از جستجوی عبارات فردی کم کند.

هنگام ایجاد برچسب عنوان، دو نکته سریع و ساده وجود دارد که باید از آنها برای کمک به رتبه بندی استفاده کنید. اول، همیشه مطمئن شوید که عنوان تا حد امکان با محصول/خدمات/سایت مرتبط باشد، و دوم، برچسب های خود را در هر صفحه متفاوت نگه دارید. هر چه تعداد صفحات بیشتری در موتور جستجو در دسترس باشد، حضور بیشتری در اینترنت خواهید داشت.

هنگام بهینه سازی وب سایت خود، حتما متا تگ توضیحات خود را نیز بهینه کنید. برخی از کارشناسان بر این باورند که امروزه متا تگ های کلیدواژه تقریباً بی ارزش هستند، زیرا موتورهای جستجو دیگر از آنها استفاده نمی کنند، اما معمولاً توضیحات در زیر عنوان صفحه شما در صفحه نتایج نشان داده می شود و همچنین در فرآیند نمایه سازی نقش دارند.

برای نشان دادن اهمیت کلمه کلیدی برای موتورهای جستجو، در اولین استفاده آن را پررنگ کنید. موتورهای جستجو می‌توانند تشخیص دهند که متن پررنگ‌تر است و کلمات پررنگ‌تر را برای صفحه شما مهم‌تر ارزیابی کنند. داشتن یک کلمه پررنگ به موتورهای جستجو کمک می کند تا کلمه کلیدی شما را پیدا کنند و به دنبال ظاهر اضافی آن در صفحه شما باشند.

برای بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو، از فلش و فریم استفاده نکنید. آنها مشکل اساسی جلوگیری از پیوند به یک صفحه را به اشتراک می گذارند. عنکبوت ها نمی توانند فلش را بخزند، بنابراین موتورهای جستجو نمی توانند به اندازه سایت شما را ببینند. اگر مجبور به استفاده از فلش هستید، حتماً پیوندهای ناوبری را نیز وارد کنید.

از مخاطبان خود سوال بپرسید. صرف نظر از اینکه نظر آنها را می‌پرسید یا دانش آنها را آزمایش می‌کنید، مردم دوست دارند به سؤالات پاسخ دهند. به آنها اجازه دهید تا پاسخ های خود را مستقیماً در وب سایت شما نظر دهند، راهی آسان برای جلب توجه موتورهای جستجو به شما و همچنین ایجاد ارتباط با خوانندگان شما است.

به توضیحات متا هر یک از صفحات خود توجه کنید. این توضیحات توسط موتورهای جستجو برای ارائه خلاصه ای کوتاه از صفحه شما در هنگام نمایش نتایج استفاده می شود. با نوشتن توضیحاتی جذاب و جالب برای هر صفحه از وب سایت خود می توانید بازدیدهای بیشتری را جذب کنید.

یکی از استراتژی‌های موثر بهینه‌سازی موتورهای جستجو، استفاده از لینک‌ها در وب‌سایت خود برای افزایش رتبه صفحات فردی است. هنگامی که پیوندهای داخلی به درستی استفاده شوند، می توانند به موتورهای جستجو کمک کنند تا تعیین کنند کدام صفحات سایت شما مهم ترین هستند و کدام کلمات کلیدی برای آن صفحات مرتبط هستند. برای استفاده حداکثری از این تکنیک، از یک صفحه سایت خود به صفحه دیگر لینک دهید، سپس از عبارت کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید در متن لنگر لینک خود استفاده کنید.

برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو، به Better Business Bureau و اتاق بازرگانی محلی خود بپیوندید. اگر از BBB جدا هستید، جستجوهای محلی آسان تر می شود. همچنین، اگر بخشی از این Better Business Bureau هستید و رتبه های خوبی در سایت آنها دارید، مشتریان شما حتی بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

سعی کنید تا حد امکان از CSS استفاده کنید و از برچسب هایی مانند شکسته شدن خط که کد را بهم می ریزد و زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد اجتناب کنید. CSS می تواند همه کارها را از پررنگ کردن متن تا تراز کردن تصاویر انجام دهد، بنابراین استفاده از آن آسان است. زیبایی آن این است که می توانید آن را خارج از کد HTML خود بارگذاری کنید، به این معنی که صفحه شما بسیار سریع بارگذاری می شود.

لینک های خود را با کیفیت بالا نگه دارید. چند لینک عالی بسیار بیشتر از تعداد زیادی لینک با کیفیت پایین خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که به سایت هایی لینک می دهید که ارزش شهرت شما را دارند. همچنین می‌توانید از آن سایت‌ها بپرسید که آیا می‌توانند در ازای آن به شما لینک بدهند و تعداد بک لینک‌های شما را افزایش دهند.

اگر یک وبلاگ را بهینه می کنید، برچسب عنوان پست شما باید جدا از عنوان وبلاگ شما بهینه شود. مهم است که سعی کنید از کلمات کلیدی اصلی که برای موضوع وبلاگ خود انتخاب کرده اید در برچسب عنوان پست استفاده کنید زیرا موتورهای جستجوی اصلی اینترنت آن برچسب ها را فهرست می کنند و اولویت بالایی برای آنها قائل می شوند.

لطفاً به یاد داشته باشید که بهینه سازی موتورهای جستجو یک کار یکباره نیست. اگر در مورد رشد وبلاگ یا پایگاه مشتری خود جدی هستید، باید متعهد باشید و به این روند پایبند باشید. هر روز ممکن است در مورد سئوی خود چیزی اضافه یا تغییر دهید. به این ترتیب می توانید موفق شوید!

اگر ویدیوهای زیادی در وب سایت خود دارید، بهتر است یک نقشه سایت ویدیویی با توضیحات غنی از کلمات کلیدی ایجاد کنید. این به خوانندگان شما فهرستی از تمام ویدیوهای وب سایت شما ارائه می دهد و به عنکبوت های موتورهای جستجو منویی از تمام محتوای آبدار ارائه می دهد که می توانند دندان های خود را در آن غرق کنند!

باید به خاطر داشته باشید که با سئو هیچ راه حل ورودی آسانی برای کسب رتبه بهتر وجود ندارد. این یک تن کار است. به طور کلی، این کار به یک تغییر داخلی کامل برای وب سایت شما و محتوای آن نیاز دارد. بنابراین، با اجرای این موارد در اولین شروع طراحی سایت – ابتدا سایت خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید – می توانید از تغییرات اساسی در آینده جلوگیری کنید و خیلی زودتر شروع به رتبه بندی بهتر کنید.

کانادا و بریتانیا فهرست‌های زیادی دارند که وب‌سایت‌های مستقر در آن کشورها را فهرست می‌کنند. در صورت امکان، باید سعی کنید یک آدرس تجاری اضافی که در یکی از آن کشورها قرار دارد دریافت کنید. این امر حضور آنلاین شما را بسیار افزایش می دهد.

با اطلاعاتی که به تازگی آموخته اید، می خواهید در اسرع وقت وارد بهینه سازی موتورهای جستجو شوید. هرچه زودتر استفاده از بهینه سازی موتورهای جستجو را برای صفحات وب خود شروع کنید، زودتر نتایج را مشاهده خواهید کرد. به یاد داشته باشید که هر زمان که می توانید مراقب اطلاعات بیشتر باشید، بنابراین همیشه می توانید با همه چیزهایی که در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو می دانید به روز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.