بهینه سازی موتورهای جستجو و حضور آنلاین شما

هنگامی که تصمیم به ایجاد وب سایت خود گرفتید، احتمالاً رویای رسیدن به صفحه اول گوگل و هزاران هزار خواننده را در سر داشتید. این رویاها دست یافتنی هستند، اما شما هرگز نمی توانید بدون بهینه سازی موتور جستجو به آنها برسید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چه کاری می توانید انجام دهید تا سایت خود را برای تمام موتورهای جستجوی اصلی بهینه کنید.

خرید نرم افزار سئو ممکن است خرید خوبی به نظر برسد، اما همیشه باید از این نوع سیستم های خودکار اجتناب کنید. اگر دانش کافی برای ایجاد کمپین خود را ندارید و احساس می کنید باید پول خرج کنید، این کار را با برون سپاری کار سئوی خود به یک شخص یا شرکت واقعی انجام دهید. کسب و کار شما آنقدر مهم است که نمی توانید آن را به دست نرم افزارها بسپارید.

فلش می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت بسیار جذاب کمک کند، اما هنگام استفاده از آن باید مراقب باشید. امروزه موتورهای جستجو می توانند محتوای فلش را فهرست بندی کنند، اما این بدان معنا نیست که می توانند به راحتی این کار را انجام دهند. بهینه سازی واقعی به این معنی است که شما باید سایت خود را برای یک موتور جستجو کارآمد کنید، بنابراین با ویژگی های فلش که اضافه می کنید، راحت باشید.

هنگام قرار دادن کلمات کلیدی، مطمئن شوید که برخی از تغییرات آن کلمات مهم را وارد کرده اید. متنوع کردن کلمات کلیدی کمک بزرگی به بهینه سازی کلی سایت برای موتورهای جستجو است. این کار را می توان به سادگی با استفاده از مترادف و جمع کلمات کلیدی اصلی خود انجام داد. به این ترتیب افرادی که به دنبال عبارات مشابه هستند به احتمال زیاد صفحه شما را پیدا می کنند.

سایت خود را طوری تنظیم کنید که قدیمی ترین مقالات شما همچنان به جدیدترین مطالب شما دسترسی داشته باشند. می‌توانید یک پست وبلاگی ایجاد کنید که به صورت ویروسی پخش شود تا 2 سال بعد همچنان در آن صفحه بازدید داشته باشید. اگر مطمئن شوید که آن پست قدیمی دسترسی آسان به صفحه اصلی و پیوندهای اخیر شما را می دهد، در نتایج خود موفق تر خواهید بود.

برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو، از تگ h1 استفاده کنید. از تگ h1 در عنوان خود استفاده کنید و مطمئن شوید که عنوان به نحوی در متن موجود است. تگ h1 به شما کمک می کند مستقیماً روی کلمات کلیدی تمرکز کنید. همچنین از تگ های h2 و h3 برای بهینه سازی کارآمدتر استفاده کنید.

به مشتریان خود نسبت به محصولات رایگان امتیاز دهید. با امتیازات سخاوتمندانه رفتار کنید، بنابراین برای آنها آسان است که پس از چند سفارش، آنها را نقد کنند. امتیازها می تواند به سمت محصولات یا اطلاعات باشد که فقط برای آن امتیازهای بازخرید کننده در دسترس است، بنابراین مشتریان احساس ویژه ای دارند زیرا به آن محصولات دسترسی دارند. یکی دیگر از گزینه ها این است که با هر سفارش، یک نوع بازی رایگان را وارد کنید.

یک برنامه عالی برای پیاده سازی در بهینه سازی موتورهای جستجوگر یاهو است! شاخص Buzz. این ابزار، همانطور که از نامش پیداست، به شما امکان می‌دهد تا میزان محبوبیت یا مرتبط بودن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی خود را در هر لحظه از زمان مشاهده کنید. این برای انتخاب کلمات کلیدی که می‌دانید افراد جستجو می‌کنند عالی است و ترافیک صفحه شما را افزایش می‌دهد.

یکی از مؤلفه های کلیدی بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو، ایجاد نقشه سایتی است که حاوی پیوندهایی به هر صفحه از وب سایت شما باشد. این به عنکبوت‌های موتورهای جستجو اجازه می‌دهد تا به راحتی در سایت شما حرکت کنند، که اغلب منجر به ایندکس شدن بیشتر صفحات شما می‌شود. نه تنها این، بلکه یک نقشه سایت به خوبی طراحی شده می تواند به بازدیدکنندگان شما کمک کند تا به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو، سعی کنید لینک صفحه خود را در یک سایت .edu یا .gov دریافت کنید. از آنجایی که این سایت‌ها دامنه‌های سطح بالایی هستند و بسیار معتبر و قابل اعتماد هستند، افرادی که پیوند شما را در .edu یا .gov می‌بینند، فکر می‌کنند که شما نیز مشروع و معتبر هستید.

یک حساب پرداخت به ازای کلیک ایجاد کنید. شما باید هزینه خدمات را از قبل پرداخت کنید، اما نتایج فوری را در قالب افزایش دید به سایت شما ارائه می دهد. این کار را با ایجاد حجم جستجوی واقعی برای کلمات کلیدی که تصمیم می گیرید انجام می دهد.

شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا همه بازدیدکنندگان سایت شما بتوانند آن را به نشانک های اجتماعی خود اضافه کنند. این نوع پیوندها یکی از انواعی هستند که توسط بسیاری از موتورهای جستجوی مختلف در دسترس هستند.

تصاویر را به عنوان یک راه مهم برای جذب ترافیک بیشتر نادیده نگیرید. بسیاری از صاحبان سایت و وبلاگ نویسان ترافیک زیادی را از افرادی که تصاویر خاصی را جستجو می کنند دریافت می کنند. همه موتورهای جستجوی اصلی جستجوی تصویر دارند، بنابراین مطمئن شوید که تمام تصاویر سایت یا وبلاگ شما از نظر SEO بهینه شده اند. عبارات کلیدی خود را به عنوان عکس و نام فایل خود اضافه کنید.

مطمئن شوید که نوعی نرم افزار در اختیار دارید که تجزیه و تحلیل وب را اندازه گیری می کند. شما باید اهدافی را برای خود تعیین کنید و این نرم افزار به شما کمک می کند تا بفهمید کدام روش برای شما مفید است و کدام روش مناسب نیست. این باعث صرفه جویی در زمان زیادی می شود که برای چیزی که نتیجه ای ندارد تلف می شود.

با وب سایتی که از ویژگی nofollow در پیوندهای خود استفاده می کند، تجارت لینک ها را به زحمت نیندازید، فایده ای ندارد! همیشه قبل از اینکه از آنها بخواهید تجارت کنند، کد آنها را برای یافتن پیوندها بررسی کنید، اگر بعداً بگویید “بدون اهمیت” و مجبور شوید خودتان را توضیح دهید، احمقانه به نظر می رسد. تحقیقات خود را زودتر از موعد انجام دهید!

هنگام طراحی سایت و تعیین موثرترین کلمات کلیدی سئو، هرگز قدرت گروه تمرکز را دست کم نگیرید. نتایج را در میان جمعیت‌شناسی کاربران مختلف سایت مقایسه کنید تا همه مخرج‌های مشترک را شناسایی کنید. سپس این اطلاعات را می توان با مشخصات بازار هدف شما مقایسه کرد تا تصمیم نهایی در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی باید تمرکز کنید.

برای بهینه سازی نتایج موتور جستجوی خود، همیشه باید سعی کنید از “متداول ترین اصطلاحات” مرتبط با جستجوی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال شخصی برای تعمیر سرویس بهداشتی خود هستید، باید به جای “کسی که توالت فرنگی شما را تعمیر کند” به دنبال “لوله کش” باشید. همچنین جملات کامل را تایپ نکنید. سعی کنید جستجوی خود را به چند عبارت کاهش دهید.

زمانی که سایت شما از نظر جستجوهای پرطرفدار در بالاترین رتبه قرار می گیرد، ترافیک فوق العاده ای دریافت خواهید کرد. اکنون که این مقاله را خواندید، می دانید چه کاری می توانید انجام دهید تا موتور جستجوی سایت خود را آماده کنید. از این نکات به خوبی استفاده کنید تا سایت شما بتواند به موفقیتی که آرزویش را داشتید دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.