بهینه سازی موتورهای جستجو با این نکات ساده است

آنچه از سایت شما برای کسب رتبه خوب لازم است چیزی است که دائما در حال تغییر است. شما باید مطمئن شوید که نکات و تاکتیک‌های به‌روزی دارید که می‌توانید به آن‌ها رجوع کنید تا به سطح مطلوبی از موفقیت برسید. این مقاله را برای چند نکته عالی در مورد سئو بررسی کنید.

هنگام طراحی سایت خود برای سئو، مطمئن شوید که کلمات کلیدی مرتبط را در تگ عنوان قرار دهید. از آنجایی که این کلمات به عنوان عنوان صفحه شما نشان داده می شوند، مهم ترین مکان برای قرار دادن کلمات کلیدی مربوطه است. با این حال، مطمئن شوید که طول تگ عنوان شما بیش از شش تا هفت کلمه نباشد.

هنگام تلاش برای سئو سایت کسب و کار خود برای یک موتور جستجو، نکته شماره یک که احتمالاً می توانید از آن استفاده کنید این است که به این فرآیند متعهد باشید. سئوی مناسب یک کار یکباره نیست و یک شبه هم اتفاق نخواهد افتاد. دوست داشته باشید یا نخواهید، باید خودتان را در مورد بسیاری از مسائل آموزش دهید، از برچسب ها گرفته تا کلمات کلیدی و نقشه های XML و همه چیز در این بین.

کلمات کلیدی خود را در ذهن داشته باشید، اما صفحه خود را برای کاربران ایجاد کنید. موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی می خزند اما آنهایی نیستند که روی پیوند شما کلیک کنند. عنوان صفحه یا توضیحات متا که مملو از کلمات کلیدی بدون محتوا باشد، افراد را از کلیک بر روی لینک شما باز می دارد.

با استفاده از گوگل برای سایت:www.yourdomain.com جستجو کنید. با انجام این کار می توانید ببینید که کدام صفحات وب سایت شما ایندکس می شوند و آیا آن صفحات به گونه ای ارائه می شوند که باعث بازدید جستجوگران از سایت شما شود. سپس می توانید بهینه سازی موتورهای جستجو را در صفحات وب سایت خود که ایندکس نشده اند انجام دهید.

تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خود را به طور منظم نظارت و تجزیه و تحلیل کنید. اگر این کار را انجام ندهید، هیچ راهی نخواهید داشت که بدانید کدام روش سئو کار می کند. بهترین راه برای ردیابی و ارزیابی کار سئو، پیوستن به منابع آنلاین است که به شما نشان می دهد چگونه موتورهای جستجو وب سایت شما، منبع ترافیک وب سایت شما و لینک های ورودی وب سایت شما را فهرست می کنند.

متأسفانه، برخی از جنبه های فنی عالی از وب سایت ها وجود دارد که می تواند به بهینه سازی موتور جستجوی شما آسیب برساند. به عنوان مثال، اگر می توانید اجازه دهید باید از افزونه های فلش اجتناب کنید. فلش از تصاویر استفاده می کند و موتورهای جستجو فقط متن یک سایت را برای تعیین ارتباط آن می خوانند. حتی اگر محتوای متنی عالی در فلش داشته باشید، بیشتر موتورهای جستجو قادر به شناسایی آن نیستند.

سعی کنید از عبارات کلیدی استفاده کنید که حاوی حداقل تعداد کلمه باشند، دو یا سه کلمه بسیار مطلوب هستند. جستجوهای کلیدواژه از نظر آماری بیشتر دارای دو کلمه هستند. احتمال اینکه سایت شما در جست و جو در رتبه بالایی قرار گیرد را بهینه کنید تا نتایج بزرگ تری داشته باشید.

اگر می خواهید از فیلترهای هرزنامه جلوگیری کنید، مطمئن شوید که محتوای اصلی ایجاد می کنید. محتوای تکراری ممکن است بدون اینکه شما حتی متوجه شوید اتفاق بیفتد. اگر برای صرفه جویی در زمان، توضیحات محصول خود را در صفحات زیادی قرار می دهید، بدانید که موتور جستجو در اکثر مواقع آن را اسپم می داند.

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از مزرعه پیوند استفاده کنید یا نه. مزارع لینک سایت هایی بدون محتوا هستند که فقط هزاران لینک دارند. این به طور کلی به عنوان یک چیز منفی تلقی می شود. با این حال، اینها در موتورهای جستجو ظاهر می شوند و می توانند به شما در ارتقاء رتبه کمک کنند. این تصمیم شماست که چه چیزی مهمتر است: ارتباط با سایت های دیگر یا رتبه بندی موتورهای جستجو.

برای بهینه سازی از سبک قدیمی AP فاصله بگیرید و به سمت سبک جدیدتر سئو دوستانه گرایش پیدا کنید. شما باید از اسامی کامل و مکان ها در برخی از منابع در داستان ها استفاده کنید. اگر از کلمات کلیدی مکرر استفاده می کنید، می توانید به جایگاه بالاتری در صفحه نتایج موتور جستجو دست پیدا کنید که به عنوان SERP نیز شناخته می شود.

سبک سئو را در محتوای نوشتاری خود تمرین کنید تا تراکم و تکرار کلمات کلیدی خود را افزایش دهید. کلمات کلیدی را به شکل کامل چندین بار در محتوای صفحه خود ارجاع دهید، اما هر بار از استفاده از کلمات کلیدی کامل خودداری کنید. موتورهای جستجو همچنان بر تعداد کلمات کلیدی در محتوای شما تأثیر می گذارند، البته نه به اندازه گذشته. این بر جایی که شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو فرود می آیید تأثیر می گذارد.

برای کمک به سئوی خود، همیشه برای هر URL که بازنشسته می‌کنید یا تغییر می‌دهید، یک تغییر مسیر 301 ارائه دهید. موتورهای جستجو به پیام های ارسال شده از سرورهای سایت هایی که دیگر وجود ندارند پاسخ می دهند و خطاهای صفحه 404 بیشترین آسیب را به رتبه شما می زند. استفاده از ریدایرکت 301 باعث می شود موتورهای جستجو تغییر URL را یادداشت کنند و از نتایج رتبه بندی صفحه مرتبط با URL قدیمی استفاده کنند.

اعتبارسنجی HTML شما بسیار خوب است، اما CSS خود را فراموش نکنید! یکی از بخش های کلیدی سئو این است که وب سایت شما همانطور که مد نظر است ظاهر شود. در غیر این صورت، تکنیک‌های کسب درآمد شما ممکن است اصلاً ظاهر نشوند! هر عنصر وب سایت خود را دوباره بررسی کنید، مطمئن شوید که برای همه به یک شکل ظاهر می شود.

بهترین راه برای ایجاد بازار هدف برای وب سایت شما این است که ترافیک فعلی خود را درک کنید. چه کسی در حال حاضر از وب سایت شما بازدید می کند؟ آیا مخاطبی است که قصد دارید به آن برسید؟ با درک جمعیت شناسی ترافیک خود، ساده تر است که دقیقاً آنچه را که در یک محصول، خدمات یا وبلاگ می خواهند به آنها ارائه دهید.

هنگام ایجاد ساختار ناوبری برای سایت خود، بیش از حد دسته بندی نکنید. شما می خواهید درخت نقشه سایت شما تا حد امکان دارای سطوح کمتری باشد. بنابراین، سعی کنید در موارد موجود در هر پوشه گسترده باشید. به کاربران اجازه دهید بر روی یک ابر برچسب یا چیزی مشابه کلیک کنند تا مناطق و پست های خاص تری را در وب سایت شما پیدا کنند.

برخی از شرکت‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو استفاده از متا تگ‌ها را تبلیغ می‌کنند و برخی دیگر به شما استفاده از آنها را پیشنهاد نمی‌کنند. هر آنچه که در مورد متا تگ ها فکر می کنید، اگر تصمیم به استفاده از آنها دارید، باید مطمئن شوید که آنها را به درستی به وب سایت خود اضافه کنید. اگر این کار را انجام دهید، میزان ترافیک سایت شما را به شدت افزایش می دهد.

رتبه بندی چیزی است که همه چیز در مورد آن است. اگر به دنبال آن جایگاه برتر نیستید، با هر کسب و کاری متکی به وب مبارزه خواهید کرد. نکات SEO را که در این مقاله خوانده اید به خاطر بسپارید و به آنها مراجعه کنید – آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که سایت شما در جایگاه بالایی قرار دارد. این به شما بستگی دارد که زمانی را برای عملی کردن توصیه ها پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.