با این پیشنهادات، استراتژی های بهینه سازی موتور جستجوی خود را افزایش دهید

بهینه سازی موتور جستجو فرآیند بهبود رتبه بندی صفحات نتایج موتور جستجوی وب سایت شما به منظور دریافت ترافیک ارگانیک و هدفمند به وب سایت شما است، زیرا به طور کلی هرچه وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو بالاتر ظاهر شود، جستجوگران اینترنتی بیشتری از سایت شما بازدید خواهند کرد. . این مقاله حاوی چند نکته برتر SEO است.

مهمترین بخش سئو این است که مطمئن شوید سایت شما دارای محتوای منحصر به فرد و تازه است. اگر محتوای سایت شما در جای دیگری از وب ظاهر نشود، موتورهای جستجو آن را بیشتر از محتوای کپی شده وزن می کنند. در همین راستا، محتوای جدیدتر وزن بیشتری نسبت به محتوای قدیمی دارد.

هنگامی که سایت خود را با سئو راه اندازی می کنید، مراقب باشید که عنکبوت های موتورهای جستجو چگونه صفحه شما را مشاهده می کنند. به عنوان مثال، در حالی که استفاده از تصاویر برای پیوندهای ناوبری ممکن است برای بینندگان انسانی جذاب به نظر برسد، به رتبه بندی موتور جستجوی شما آسیب می رساند. اگر از متن اصلی استفاده کنید یا حداقل یک متن جایگزین برای پیوندهای تصویری ارائه دهید، رتبه‌بندی شما و شهرت شما برای کاربرانی که مشکلات دسترسی دارند، افزایش می‌یابد.

اگر می‌خواهید وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو دوست داشته باشید، از فلش استفاده نکنید. فلش ممکن است کمی طول بکشد تا بارگیری شود و سپس خزنده های موتورهای جستجو نتوانند از آن استفاده کنند. این بدان معناست که متن فایل فلش ایندکس نمی شود. برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو، باید اطلاعاتی داشته باشید که توسط آنها قابل جستجو باشد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما در موتورهای جستجو دیده می شود، مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مرتبط در سراسر صفحه خود استفاده می کنید. به عنوان مثال، اگر وب سایت شما در مورد غذاهای گیاهی است، باید از عباراتی مانند “دستور العمل های گیاهی سالم” یا “جایگزین های بدون گوشت” در سراسر وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب، افرادی که این کلمات کلیدی خاص را جستجو می کنند، احتمال بیشتری برای دیدن سایت شما خواهند داشت.

انتشار مقالات راهی عالی برای گسترش حضور شما در اینترنت است. هنگامی که مقالاتی را منتشر می کنید، دید موتور جستجوی خود را افزایش می دهید، که به نوبه خود بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما می آورد. علاوه بر این، مقالاتی که منتشر می‌کنید همچنین به اطلاع‌رسانی مصرف‌کنندگان در مورد محصولاتتان کمک می‌کنند به نحوی که ممکن است در درازمدت خریداران بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند.

برخی از انجمن‌های سئو را پیدا کنید که درخواست‌های بررسی سایت را دریافت می‌کنند. در انجمن ها شرکت کنید سپس از اعضای دیگر بخواهید که به وب سایت شما نگاه کنند. وقتی شخصی که به خوبی نمی‌شناسید از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، می‌تواند آن را انتقادی و بدون احساس تجزیه و تحلیل کند، سپس اشتباهات را برجسته کرده و راه‌هایی را برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجوی وب‌سایت به شما پیشنهاد کند.

در حالی که گنجاندن کلمات کلیدی خود در مکان‌های بیشتری می‌تواند برنامه‌ای عالی برای جلب توجه باشد، مطمئن شوید که آنها را مرتبط با موضوع خود نگه دارید و آنها را در همه جا پر نکنید. برخی از موتورهای جستجو در واقع سایت‌هایی را که بیش از حد از وب‌سایت‌هایشان استفاده می‌کنند مسدود می‌کنند، بنابراین تا جایی که می‌توانید از تعداد زیادی استفاده کنید. فقط زیاده روی نکنید!

راه اندازی وبلاگ یک راه عالی برای بهینه سازی عملکرد موتور جستجوی وب سایت است. موتورهای جستجو با محتوای ساختاریافته و مرتباً به روز شده یک وبلاگ به خوبی برخورد می کنند، که موقعیت وب سایت را در صفحه نتایج موتور جستجو ارتقا می دهد. تعهد به یک وبلاگ با کیفیت بالا همچنین یک وب سایت را به ارتباط با بازدیدکنندگان و همتایان خود در صنعت می کشاند.

به آنچه به عنوان برچسب عنوان استفاده می کنید توجه کنید. وقتی مردم از وب سایت شما بازدید می کنند، این همان چیزی است که ابتدا می بینند. باید توصیفی منحصر به فرد باشد و در عین حال حاوی کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما باشد. همچنین حتما آن را مختصر بنویسید.

کلمات کلیدی خود را به متن لنگر پیوندهای اضافه شده خود اضافه کنید. لینک ها مورد دیگری هستند که موتورهای جستجو از نظر اهمیت بالاتر از متن معمولی هستند. هرچه مکان‌های اهمیت بیشتری برای موتوری که کلمه کلیدی خود را قرار می‌دهید، ارزش بیشتری برای آن کلمات در تعیین جایگاه سایت شما در رتبه‌بندی خواهند داشت.

به منظور بهبود محبوبیت لینک خود، می خواهید سایت های شریک مبادله ای را پیدا کنید. این منجر به بهبود رتبه موتور جستجوی شما نیز می شود. شرکت‌هایی را پیدا کنید که به نظر می‌رسد محصولی دارند که به خوبی محصول شما را تحسین می‌کند. می‌توانید این سایت‌ها را در فهرست‌های وب پیدا کنید، یا می‌توانید از یک موتور جستجو برای یافتن سایت‌هایی استفاده کنید که به وب‌سایت‌های رقبای شما پیوند می‌دهند.

صفحات خود را تا حد امکان به دایرکتوری ریشه نزدیک کنید. هر چه یک صفحه در زیر دایرکتوری ها عمیق تر باشد، احتمال کمتری دارد که موتور جستجو آن را رتبه بندی کند. دلیل این امر این است که مواردی که مستقیماً خارج از فهرست ریشه هستند، به طور کلی سایت هایی که در عمق بیشتری قرار دارند، مهم تر در نظر گرفته می شوند.

به منظور حفظ تازگی محتوای سایت خود و هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی خاص، یک وبلاگ به وب سایت خود اضافه کنید، که هر دو باعث افزایش رتبه صفحه شما می شوند. همچنین می‌توانید تارهای کوتاهی از پست‌های وبلاگ را در سایر قسمت‌های سایت خود قرار دهید تا محتوا را در صفحاتی که معمولاً به‌روزرسانی نمی‌شوند، تازه کنید.

سعی کنید از سایت های سنگین تصویری خودداری کنید تا در رتبه بندی بالا بمانید. رتبه بندی موتورها بسیار بالاتر از تصاویر است، بنابراین اگر روی تصاویر تمرکز کنید، رتبه سایت شما آسیب خواهد دید. هر تصویری را که شامل می‌شوید، مطمئن شوید که متن جایگزینی را که تصویر را توصیف می‌کند، داشته باشد.

برای ایجاد ترافیک بیش از حد خرج نکنید. شما نیازی به خرید انواع مختلف ترافیک ندارید. ترافیکی را که خریداری می کنید به اطلاعاتی که در سایت خود ارائه می دهید اختصاص دهید. با جذب خوانندگانی که علاقه ای به آنچه ارائه می کنید، به جایی نخواهید رسید.

هنگام راه اندازی وب سایت خود، از فلش خودداری کنید. ممکن است داشتن فلش زیبا به نظر برسد، اما هیچ کاری برای بهینه سازی موتور جستجوی شما انجام نمی دهد. با فلش مانند AJAX و Frames، نمی توانید به یک صفحه پیوند دهید. برای نتایج بهینه سئو، از فریم ها استفاده نکنید و فقط از AJAX و Flash استفاده کنید.

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، سئوی خوب می تواند تعداد بازدیدکنندگان ارگانیک شما را به وب سایت شما افزایش دهد. با استفاده از برخی توصیه ها و گسترش برخی از ایده های ارائه شده در نکات ارائه شده در این مقاله، باید بتوانید رتبه صفحه نتایج موتور جستجوی وب سایت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.