ایده های برتر درباره بهینه سازی موتورهای جستجو که رعایت آنها ساده است!

وقتی صحبت از وب سایت شرکت شما می شود، چیزهای کمی به اندازه حضور (یا عدم وجود آن) در اولین صفحات نتایج موتورهای جستجوی برتر بر ترافیک سایت شما تأثیر می گذارد. این مجموعه دستچین شده از نکات و ترفندهای بهینه سازی موتورهای جستجو به شما کمک می کند تا نام خود را نزدیک به بالای لیست قرار دهید.

سعی کنید خود را از قوانین سخت‌گیرانه‌تر سبک AP، به‌ویژه در مورد مراجع دوم، دور کنید و به سمت استفاده مناسب SEO از نام‌های کامل در منابع بعدی در داستان خود بروید. این برای شما مفید خواهد بود زیرا صفحه نتایج موتور جستجو هنوز تا حدی بر اساس تراکم و تکرار کلمات کلیدی است.

آیا می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید؟ آیا می خواهید برای رسیدن به صفحه اول گوگل رقابت کنید؟ یک استراتژی کارآمد بهینه سازی موتور جستجو استفاده از ویژگی متن ALT با هر تصویری که در سایت خود قرار می دهید است. این به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی خود را در مکان های بیشتری قرار دهید و یک قسمت اضافی می تواند ناحیه متن ALT یک تصویر باشد.

صفحه خود را ساده نگه دارید. هرچه زمان بیشتری برای بارگذاری صفحه شما به دلیل گرافیک های عظیم و زمان بر یا کدنویسی با سبک عجیب و غریب طول بکشد، احتمال اینکه موتور جستجو شما را توصیه کند کمتر خواهد بود. خوانندگان خود را نیز در نظر داشته باشید. شما نمی‌خواهید کسی را از سایت خود دور کنید زیرا به سادگی نمی‌تواند در دنیای پرشتاب ادامه پیدا کند.

در بهینه سازی موتورهای جستجو، هر استفاده از یک کلمه کلیدی به نفع یک وب سایت خواهد بود. وب مسترهای باهوش از این موضوع آگاه هستند و کلمات کلیدی را در همه جا، حتی در نام فایل ها و URL ها، شامل می شوند. موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی به یک اندازه برخورد نمی کنند، اما همه آنها تأثیر مثبتی دارند. URL ها و نام فایل ها با کلمات کلیدی سهم کمی در بهینه سازی نتایج موتور جستجو دارند.

شما ممکن است از جاوا اسکریپت در صفحات استفاده کنید، اما برخی از ربات های موتور جستجو به خوبی به آن واکنش نشان نمی دهند. همچنان می‌توانید از جاوا استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که برخی از موتورهای جستجو وجود دارند که ممکن است به راحتی آن را پیدا نکنند.

برای افزایش اثربخشی انتخاب کلمات کلیدی خود برای سئو، از کیت ابزار AdWords از Google استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید و ترافیکی را افزایش دهید که به فروش تبدیل می شود. می‌توانید بر اساس کلمات کلیدی خاص جستجو کنید یا یک URL خاص را تایپ کنید تا کلمات کلیدی که آن جستجوهای خاص را هدایت می‌کنند را پیدا کنید. انتخاب کلمات کلیدی موثر رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و فروش شما را افزایش می دهد.

برای بهینه سازی رتبه بندی موتورهای جستجو، هرگز یک مقاله را در بیش از دو مکان در سایت خود منتشر نکنید. موتورهای جستجو رتبه شما را برای محتوای تکراری تعیین می کنند، بنابراین بهتر است تا حد امکان از تکرار آن خودداری کنید. از یک URL مقاله برای بهترین نتایج استفاده کنید، زیرا استفاده از چندین لینک برای یک محتوا قدرت محتوا را برای اهداف سئو ضعیف می کند.

هرکسی که تازه وارد دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو شده است، باید از ابزارهای تحقیقاتی آنلاین موجود برای شناسایی مفیدترین کلمات کلیدی برای نوع خاصی از محتوایی که برای آن ترافیک بازدیدکننده بیشتری نیاز است استفاده کند. با انجام این کار، می‌توانید به طور تقریبی یاد بگیرید که جستجوها با استفاده از ترکیب‌های بالقوه کلمات و عبارات چقدر انجام می‌شوند و به فهرست محدود انتخاب‌های مؤثر برای هر موضوع کمک می‌کند.

در نظر گرفتن استخدام یک سرویس برای کمک به شما در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. شرکت های سئو وب سایت شما را برای رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بهینه می کنند. شرکت های مختلف معاملات عالی را برای این نوع خدمات ارائه می دهند.

نتایج موتورهای جستجو مستقیماً به کلمات کلیدی در وب سایت شما مرتبط است، اما دانستن اینکه کلمات کلیدی را کجا قرار دهید برای بهینه سازی سئوی شما بسیار مهم است. علاوه بر قرار دادن آنها در محتوای خود، باید از آنها در عنوان صفحه، عنوان تصاویر، URL ها و مهمتر از همه، تگ عنوان و هدر صفحه خود استفاده کنید.

برچسب‌های عنوان بخش مهمی از بهینه‌سازی موتور جستجو هستند. برچسب‌های عنوان در پنجره مرورگر شما در نوار عنوان ظاهر می‌شوند. آنها به موتور جستجو اشاره می کنند که چه نوع اطلاعاتی در صفحه شما وجود دارد. شما باید برچسب های عنوان هر صفحه را با کلمات کلیدی مختلف برچسب گذاری کنید تا بازدیدهای بیشتری داشته باشید.

اگر قصد دارید دو یا چند صفحه مشابه را ادغام کنید، ابتدا باید کمیت و کیفیت نسبی پیوندهای ورودی خود را شناسایی کنید. این را می توان با استفاده از دستور ساده “link:domain.com/yourpage.html” از صفحه جستجوی Google انجام داد. یاهو سایت اکسپلورر گزینه مشابهی را برای بررسی لینک های برگشتی خاص ارائه می دهد.

هرگز یک صفحه را تغییر نام ندهید مگر اینکه آن را از روی چیزی که به طرز عجیبی اشتباه یا قدیمی است تصحیح کنید. وقتی چیزی به اندازه عنوان یک صفحه را تغییر می‌دهید، موتورهای جستجو آن را دوست ندارند و ممکن است برای تغییر آن جریمه شوید. ارزش کاهش احتمالی رتبه صفحه در بیشتر مواقع را ندارد، بنابراین قبل از اعمال تغییر، عمیقاً در مورد آن فکر کنید.

ناوبری خود را در انتهای کد خود قرار دهید. شما می خواهید که موتور جستجو قبل از اینکه صفحه شما را برای بازدید از سایر قسمت های وب سایت شما ترک کند، کپی را در صفحه شما قرار دهد. پس آنچه را که نیاز دارد به آن بده! ابتدا محتوا را به آن تغذیه کنید و سپس نقشه سایت و سایر پیمایش ها را در پایین جایی که به آن تعلق دارد رها کنید.

محتوای داخل iframe برای عنکبوت های موتورهای جستجو پنهان است، بنابراین فقط محتوایی را در آنجا قرار دهید که نمی خواهید ایندکس شود. آی فریم ها برای تبلیغات یا محتوای با اولویت پایین خوب هستند که نمی خواهید به عنوان بخشی از استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود استفاده کنید. هیچ کپی را در iframe قرار ندهید وگرنه ایندکس نمی شود!

یک راه ساده برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو این است که نه تنها قدرت کلمات کلیدی خود را به حداکثر برسانید، بلکه از قدرت مکان آنها نیز استفاده کنید. الگوریتم‌های موتورهای جستجو، لینک‌ها و اغلب متن اطراف آن‌ها را بیشتر از متن ساده وزن می‌کنند، بنابراین استفاده از عبارات کلیدی خود در داخل و اطراف پیوندها راهی سریع و ساده برای افزایش رتبه موتور جستجوی شماست.

به‌جای نادیده گرفتن قدرت موتورهای جستجو، کسب‌وکار شما باید از ارتباط و ارزش آنلاین که می‌تواند از طریق شیوه‌های سئو افزایش یابد، نهایت استفاده را ببرد. با انتخاب پیروی از توصیه های این مقاله، آمادگی بیشتری برای انجام اقدامات لازم برای قرار دادن سایت خود در ابتدای صفحات نتایج جستجو خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.