در اینجا یک منبع عالی از اطلاعات و ایده ها در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد

اطلاعات-مهم-درباره-سئو

بهینه سازی وب سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل شما برای موتورهای جستجوی اصلی با رقابت روزافزون برای بازدیدکنندگان در اینترنت، حیاتی تر از همیشه است. با استفاده از تکنیک های این مقاله مطمئن شوید که چگونه این کار را انجام دهید. اگر این کار را انجام دهید، به زودی شاهد افزایش ترافیک وب سایت خود خواهید بود.

اگر بازار هدف شما آنها را «هودی» می‌نامد، بهینه‌سازی سایت شما برای «سوئیشرت‌های کلاهدار» معنا ندارد. شما فقط باید بدانید که مردم واقعاً از چه کلماتی استفاده می کنند، نه اینکه فکر می کنید از چه کلماتی استفاده می کنند. یکی از ابزارهای ارزشمند در جستجوی شما، Google Insights است، که با جزئیات باورنکردنی، الگوهای جستجوهای Google را، چه در سطح جهانی و چه بر اساس کشور، به شما نشان می‌دهد که به سال 2004 بازمی‌گردد. در مورد کلماتی که مردم در واقع برای یافتن آنچه که استفاده می‌کنند استفاده کنید. به دنبال آن هستید و می توانید به کلمات کلیدی که برای سئو انتخاب می کنید اطمینان داشته باشید.

قبل از اینکه هر گونه بهینه سازی گسترده ای را در وب سایت خود انجام دهید، مطمئن شوید که در یک جستجوی اولیه وب نشان داده می شود. URL سایت خود را در موتور جستجو تایپ کنید و بررسی کنید که آیا در نتایج نشان داده می شود یا خیر. همچنین ایده خوبی است که محصولات و خدمات برتر خود را جستجو کنید تا ببینید آیا ظاهر می شوند یا خیر.

علاوه بر اطمینان از به روز رسانی روزانه وب سایت خود، باید پیوندهای تازه ای به وب سایت های مختلف ارائه دهید. اگر لینک های خود را روزانه به روز کنید، مردم به وب سایت شما می آیند تا آخرین لینک ها را به تمام وب سایت های جدید دریافت کنند، که بهینه سازی موتورهای جستجو را افزایش می دهد.

برای اینکه پس از ارسال به یک موتور جستجو، زمان لازم را افزایش دهید، به یک وبلاگ یا وب سایت با کیفیت پیوند دهید. آنها قبلاً سایت خود را در لیست دارند و موتور جستجو برای یافتن و ارسال داده های شما بسیار آسان تر خواهد بود. پیوند دادن به سایت به طور خودکار شما را در پایگاه داده آنها نیز قرار می دهد.

آیا می خواهید از سئو برای دیدن سایت خود استفاده کنید؟ اگر چنین است، می توان از ویدئوها، همراه با نقشه سایت ویدئویی خوب استفاده کرد. ویدئوها برای انتقال پیام شما عالی هستند. آنها را در سایت خود قرار دهید و آنها را با کلمات کلیدی مناسب برچسب گذاری کنید. پس از تهیه نقشه سایت ویدیویی، آن را با استفاده از ابزار وب مستر گوگل ارسال کنید. پس از اتمام، ویدیویی را که به تازگی ایجاد کرده اید در YouTube پست کنید. پس از آن، فقط منتظر بمانید و ببینید چه ترافیکی به سایت شما وارد می کند.

خدمات بازاریابی و سئوی زیادی وجود دارد که ادعا می کنند می توانند در تبلیغ سایت یا محصولات شما معجزه کنند، اما شما باید از کلاهبرداری در این زمینه بسیار آگاه باشید. سرویسی که وعده می دهد حجم زیادی از ترافیک را در مدت زمان کوتاهی هدایت کند، احتمالاً آنقدر خوب است که درست نباشد. همیشه قبل از جدایی از پول خود نظرات دیگران را دریافت کنید. چندین انجمن خوب وجود دارد که می توانید برای مشاوره به آنها مراجعه کنید.

به جای ایجاد چندین لینک جدید هر روز که هیچ ترافیکی را جذب نمی کند، وقت خود را صرف ایجاد یک شبکه آنلاین کنید و به دنبال لینکی با کیفیت باشید که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به وب سایت شما هدایت کند. شما باید تمام تلاش خود را برای دریافت پست های مهمان برجسته یا اظهار نظر در سایت های محبوب انجام دهید.

HTML پایه شامل شش سطح از تگ های “هدینگ” است. شما باید از همه آنها برای بهبود عملکرد موتورهای جستجو استفاده کنید. هنگامی که شما کلمات کلیدی را در تگ‌های عنوان قرار می‌دهید، موتورهای جستجو آن کلمات کلیدی را با عبارات جستجوی احتمالی بیشتر ارزیابی می‌کنند. سرفصل ها نیازی به دیکته کردن ظاهر صفحه وب شما ندارند، و آنها روشی مفید برای حذف عملکرد اضافی SEO از کلمات کلیدی خود به شما ارائه می دهند.

به همان اندازه که نیاز دارید برای محدود کردن بهترین کلمات کلیدی که به وب سایت شما متصل هستند وقت بگذارید. هرچه تنوع کلمات کلیدی که می توانند به وب سایت شما گره بخورند بیشتر باشد، اغلب در یک موتور جستجو توسط چندین کاربر و در مدت زمان کم آورده می شود.

هنگامی که با بهینه سازی موتورهای جستجو سر و کار دارید، استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی خود در بدنه صفحه وب خود، چه وبلاگ یا موارد دیگر، بسیار مهم است. سعی کنید و چند بار در ابتدای هر صفحه از کلمات کلیدی خود استفاده کنید تا خوانندگان/کاربران را جذب کنید و علاقه آنها را حفظ کنید.

هنگام راه اندازی سایت خود، اضافه کردن لینک های متنی در صفحات مختلف بسیار مهم است. هنگام استفاده از نقشه های تصویری، پیوندهایی برای تصاویر، یا منوهای کشویی، افزودن پیوندهای متنی مهم است زیرا عنکبوت ها به آنها نیاز دارند تا چیزی برای دنبال کردن داشته باشند. این در مورد نحوه رتبه بندی شما در صفحه نتایج موتور جستجو مهم است.

همانطور که گوگل و سایر موتورهای جستجو در طول زمان تکامل یافته اند، آنها شروع به تاکید بر لینک های با کیفیت بالا کرده اند. موتورهای جستجو در حال حاضر وب سایت هایی را که تلاش می کنند به طور تقلبی به وضعیت صفحه اول در نتایج جستجو دست یابند، نادیده گرفته، به صورت دستی سرکوب می کنند، یا جریمه می کنند. درس این است که فقط صفحه خود را به شیوه ای اخلاقی و مسئولانه در استفاده از بهینه سازی موتور جستجو معتبر ارائه دهید.

اگر هاست وب سایت شما غیر قابل اعتماد باشد، تمام سئوهای موجود در جهان به شما کمکی نمی کند! قبل از اینکه میزبانی را انتخاب کنید، نظرات آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها پایدار هستند و کار با آنها آسان است. وب سایتی که از کار افتاده است وب سایتی است که درآمدی ندارد. همچنین مطمئن شوید که آنها خدمات خوبی به مشتریان دارند. شما هرگز نمی دانید چه مشکلی ممکن است پیش بیاید که برای حل آن به کمک نیاز دارید!

مراقب پنهان کردن اطلاعات ثبت دامنه خود در پشت صفحه حریم خصوصی باشید. ممکن است گوگل به نظر برسد که دامنه شما متعلق به یک هرزنامه بالقوه است و رتبه صفحه شما تحت تاثیر منفی قرار می گیرد. بهتر است از یک سرویس حفظ حریم خصوصی محلی مانند صندوق پستی یا شماره تلفن فوروارد استفاده کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو راهی عالی برای شنیدن توانایی های وبلاگ نویسی شماست. محتوای شما توسط برخی از بهترین ها پیوند داده می شود که باعث ایجاد مخاطبین بسیار هدفمند برای شما می شود. پس از شناخت موتور جستجو، عنکبوت های هدفمند را در سایت خود مشاهده خواهید کرد تا به شما کمک کنند.

تا به حال باید متوجه شده باشید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، چقدر مهم است که سایت خود را برای به دست آوردن بهترین نتایج از موتورهای جستجو بهینه کنید. دانستن اینکه چگونه این کار را انجام دهید بخش مهمی از اجرای یک وب سایت موفق است. پس حتما از نکاتی که یاد گرفته اید برای بالا بردن رتبه جستجوی خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.