هر آنچه را که باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو بدانید بیابید

هرکسی که صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​است یا قصد مالکیت آن را دارد می داند که تبلیغات بسیار مهم است و باید برای رسیدن به صفحه اول گوگل تلاش کند. در حالی که تبلیغات دهان به دهان عموما بهترین گزینه است، تبلیغات اینترنتی نیز بسیار مهم است. اگر وب سایت شما با یک جستجوی ساده در وب یافت نمی شود، در حال هدر دادن منابع ارزشمند و از دست دادن مشتریان جدید هستید. با بهینه سازی موتورهای جستجو می توانید این مشکل را حل کنید.

اطلاعات مفید و آموزنده ای در وب سایت خود داشته باشید. اگر یک مرکز منبع برای بازدید مردم ایجاد کنید، نه تنها مشتریان و مشتریان را جذب خواهید کرد، بلکه موتورهای جستجو را نیز جذب خواهید کرد. این برای یافتن در گوگل و یاهو مهم است، فقط به نام چند مورد.

برای اینکه وب سایت خود را «قابل خزیدن» برای موتورهای جستجو کنید، باید مطمئن شوید که وب سایت شما نقشه سایت کاملی دارد. اگر نمی‌دانید چگونه آن را بسازید، می‌توانید ابزارهای رایگان تولید نقشه سایت را به صورت آنلاین پیدا کنید. دوست داشتن سایت برای موتورهای جستجو، شانس بیشتری برای افزایش رتبه سایت به شما می دهد.

هنگام ایجاد برچسب عنوان، دو نکته سریع و ساده وجود دارد که باید از آنها برای کمک به رتبه بندی استفاده کنید. اول، همیشه مطمئن شوید که عنوان تا حد امکان با محصول/خدمات/سایت مرتبط باشد، و دوم، برچسب های خود را در هر صفحه متفاوت نگه دارید. هر چه تعداد صفحات بیشتری در موتور جستجو در دسترس باشد، حضور بیشتری در اینترنت خواهید داشت.

اگر صفحه شما در حال تغییر بهینه سازی موتورهای جستجو است، احتمالاً سعی خواهید کرد کلمات کلیدی خود را بیشتر در متن خود بگنجانید. با این حال، شما باید متن خود را طبیعی و خوانا نگه دارید. اگر درج کلمات کلیدی سبک نوشتاری شما را مختل کند، متن سایت را غیرحرفه‌ای جلوه می‌دهد. وقتی تعداد کلمات کلیدی را در محتوای سایت افزایش می دهید، وقت بگذارید و خلاق باشید.

توضیحات متا شما باید تأثیر بگذارد و از جستجوگر درخواست اقدام کند. از کلمات و عباراتی استفاده کنید که افراد را وادار به پاسخگویی با انگیزه کند. شماره تلفن یا گفتگوی فروش خاص را درج کنید که قبل از کلیک کردن، جو خرید ایجاد می کند. آن را کوتاه و در حد 155 کاراکتر نگه دارید.

مطمئن شوید که پس از تلاش برای بهینه سازی سایت خود را برای رتبه بندی به موتورهای جستجو ارسال کنید. موتور جستجو نمی تواند چیزی را که درباره آن نمی داند رتبه بندی کند. اگر موتور جستجو از وجود سایت شما اطلاعی نداشته باشد، تمام این تلاش ها هدر خواهد رفت. امروزه اکثر موتورهای جستجو از عنکبوت استفاده می کنند، اما ارسال سایت توسط خودتان، روند رتبه بندی را سرعت می بخشد.

هنگام کدنویسی یک سایت برای بهینه سازی حضور آن در موتور جستجو، حتماً یک فایل robots.txt را در جایی در فهرست اصلی فایل سیستم خود قرار دهید. یک فایل robots.txt به عنکبوت‌های موتور جستجو می‌گوید که کدام صفحات را باید ایندکس کنند و کدام صفحات را نادیده می‌گیرند، و اطمینان حاصل می‌کند که محتوای ناخواسته به اشتباه ایندکس نمی‌شود.

سعی کنید فلش و فریم ها را در سایت خود به حداقل برسانید. آنها ممکن است زیبا به نظر برسند، اما برای بهینه سازی موتورهای جستجو وحشتناک هستند و موتورها نمی توانند آنها را به راحتی رمزگشایی کنند. اگر مجبور به استفاده از فلش هستید، مطمئن شوید که لینک ها یا کلمات کلیدی را نیز در پایین صفحات خود قرار دهید.

عبارت کلیدواژه اصلی خود را به پاراگراف اول محتوا اضافه کنید. اگر بتوانید آن را دو بار اضافه کنید، بهتر است. مطمئن شوید که محتوای شما همچنان خوانا و کاربرپسند است و از قرار دادن آن به عنوان هرزنامه خودداری کنید. اگر می توانید آن را جا بیندازید و همچنان جریان محتوای خوبی را حفظ کنید، این کار را انجام دهید.

این سوال را از خود بپرسید “اگر کسی سایت من را جستجو کند چگونه می تواند آن را پیدا کند؟” سپس اطمینان حاصل کنید که چندین مورد از این کلمات کلیدی را در سایت خود پراکنده کرده اید. با این حال، باید تعادلی در تعداد کلمات کلیدی استفاده شده وجود داشته باشد. خیلی زیاد است و به عنوان هرزنامه تگ می شوید، خیلی کم است و نادیده گرفته می شوید.

اگر میزبان سایت شما اجازه ارسال هرزنامه ها را می دهد، برای خود یک هاست جدید پیدا کنید. موتورها در نهایت IP هایی را که به ارسال کنندگان هرزنامه اجازه می دهد را خاموش می کنند و شما متوجه می شوید که سایت شما با بقیه آنها بسته شده است. بررسی کنید و ببینید آیا میزبان شما در شرایط و ضوابط خود سیاستی در برابر ارسال هرزنامه دارد یا خیر.

پیوند مستقیم از صفحه اصلی خود به صفحات محصولات پرفروش خود، هم قابلیت استفاده و هم عملکرد موتور جستجو را بهبود می بخشد. این پیوندهای داخلی به دلیل ماهیت خود، ترافیک زیادی را مشاهده خواهند کرد. موتورهای جستجو وقتی سایت شما را ایندکس می کنند تمام آن ترافیک را دریافت می کنند و وزن زیادی به عبارات جستجویی که در لینک ها ظاهر می شوند اضافه می کنند.

اگر یک کلمه وجود دارد که تجارت و محصول شما را به طور خلاصه توصیف می کند، آن کلمه کلیدی است که می خواهید از آن استفاده کنید. از این اطلاعات برای ایجاد یک وب سایت جامع استفاده کنید که به طور خاص برای جذب و اطلاع رسانی به بازدیدکنندگانی طراحی شده است که توسط نتایج موتورهای جستجو به آنجا هدایت شده اند.”

هنگامی که محتوایی را با لینک در جهان قرار می دهید تا توسط سایر ارائه دهندگان محتوا منتشر شود، مطمئن شوید که پیوندهای شما به صفحه فشرده شما می رود و نه به پیوند وابسته شما. شما می خواهید به این مشتریان پیش فروش کنید و می خواهید آنها در خبرنامه های شما ثبت نام کنند.

بسیاری از توسعه دهندگان سایت اشتباه می کنند که فرض می کنند محتوای تکراری در دامنه خودشان می تواند دید سایت را افزایش دهد. برعکس این موضوع صادق است: تکرار محتوا باعث می شود سایت از نظر ارزیابی موتور جستجو کارایی کمتری داشته باشد. تمام محتوای تکراری را از سایت خود حذف کنید تا نمایه سازی سریع توسط عنکبوت های موتورهای جستجو ایجاد شود.

همه پایه های خود را پوشش دهید و از مقاله متنی منشعب شوید. سعی کنید یک پادکست یا یک وبلاگ ویدیویی انجام دهید، که افراد می توانند آن را با خود ببرند و در تلفن یا رایانه لوحی خود مشاهده کنند. محتوایی را بگنجانید که مردم را به صحبت وادار کند، مانند یک پست وبلاگ که از خواننده درخواست می کند. هرچه جذابیت شما گسترده تر باشد، مخاطبان شما بیشتر خواهد بود.

با رعایت نکات این مقاله به سرعت می توانید تجارت خود را افزایش دهید و همچنین ترافیک وب خود را بهبود بخشید. این یک راه بسیار ارزان، اگر نه رایگان، برای بهبود فوری کسب و کار، پایگاه مشتری و سود کلی شما است. مطمئن شوید که این جنبه ضروری شرکت خود را نادیده نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.